10. huhtikuuta 2019 koettiin yksi vuosisadan hämmästyttävimmistä tieteellisistä tapahtumista: mustasta aukosta saatiin otettua kuva, mikä vahvisti Einsteinin suhteellisuusteorian. Mutta miten niin merkittävä löytö tapahtui?