Fight at the Fort
Britannian ainoa aasialainen jalkapallomanageri Shadab Iftikhar ottaa vastaan mahdottoman tehtävän Skotlannin ylämailla: pelastaa Fort William FC. Hänen on keksittävä toimiva tapa johtaa joukkuetta, joka ei ole voittanut yhtään liigapeliä kahteen vuoteen, ja taisteltava selviytymisestä kaikkia todennäköisyyksiä vastaan.