Camp Rock 2: The Final Jam (Version 1)
Camp Rockin leiriläiset palaavat, ja Mitchie sekä Shane odottavat enemmän kuin vain musiikintäyteistä kesää. Valitettavasti kilpailija Camp Star tahtoo mitellä tähteydestä ja sulkea Camp Rockin pysyvästi. Kun Mitchie haastaa Camp Rockin viimeiseen jammailuun todistaakseen, kumpi leiri järjestää kunnon esityksen, heidän täytyy antaa kaikkensa taistelussa koreilevia kilpailijoita vastaan.
Mitchie ei malta odottaa päästäkseen palaamaan Camp Rockille ja viettämään kesän tehden musiikkia ystäviensä ja supertähti Shane Grayn kanssa. Kuitenkin järven toisella puolella oleva uusi leiri, Camp Star, on rummuttanut esiin kovaa kilpailua. Kun Mitchie haastaa Camp Starin viimeiseen jammailuun todistaakseen, kumpi leiri osaa järjestää kunnon esityksen, Camp Rockin leiriläisten täytyy antaa kaikkensa taistelussa rahakkaita kilpailijoitaan vastaan. Voittaako Camp Starin pramea tuotanto ja yliampuvat temput, vai todistavatko Camp Rockin esiintyjät, että musiikki, ryhmätyö ja into ovat tärkeintä?