Tarjous päättyy 6. toukokuuta
Joe Longthorne on ollut vuodesta 1981 lähtien eräs Britannian valovoimaisimmista laulajista. Saatuaan MBE-arvon Buckinghamin palatsissa vuonna 2012 hän esiintyy intohimoisille faneilleen erikoiskonsertissa London Hippodromessa.