Kampala Cycling Couriers
Neljä kampalalaista polkupyörälähettiä perustaa Kampala Cycling Couriers -yrityksen apunaan hollantilainen asiantuntija Joeri Scholte. Ryhmä kohtaa kuitenkin haasteita, mikä laittaa heidän määrätietoisuutensa koetukselle. Joeri on pian lähtemässä maasta, ja yrityksen tulevaisuus näyttää epävarmalta.