Kadotetut
Tämä rikosdraama on Colin Nutleyn ensimmäinen TV-sarja 20 vuoteen. Helena Bergström esittää poliisikomisario Maja Silveriä, joka matkustaa takaisin Ruotsin raamattuvyöhykkeellä sijaitsevaan kotikyläänsä nähdäkseen jälleen tytärtään, Beckyä (Molly Nutley). Karmaiseva löytö saa pelon leviämään tässä pienessä yhteisössä.
Nuori nainen löytyy kuolleena ojasta. Oliko kyseessä tapaturma, itsemurha vai murha?
Kuollut nainen tunnistetaan Mette Anderssoniksi. Pian tämän jälkeen 16-vuotias tyttö katoaa.
16-vuotias Emelie on yhä kateissa, ja Maja yrittää epätoivoisesti saada oman tyttärensä takaisin.