Hypnotisoija
Tukholmalainen perhe murhataan järjettömästi lukuun ottamatta henkiin jäänyttä 15-vuotiasta poikaa. Tämä silminnäkijä on koomassa, ja perheen vanhin tytär on kadonnut. Etsivä Joona Linna pelkää tyttären päätyvän tappajan seuraavaksi uhriksi, ja koska aika on kortilla, hän suostuttelee hypnotisoija Erik Maria Barkin laittamaan koomassa olevan pojan esittämään todistajanlausunnon hypnoosin alaisena.
Tukholmassa asuva perhe murhataan järjettömästi lukuun ottamatta perheen kuin ihmeen kaupalla henkiin jäänyttä 15-vuotiasta poikaa. Tämä silminnäkijä on kuitenkin koomassa, elämän ja kuoleman välimaastossa, eikä häntä voida kuulustella tavanomaisin keinoin. Lisäksi perheen vanhin tytär on kadonnut jäljettömiin. Etsivä Joona Linna pelkää tyttären päätyvän tappajan seuraavaksi uhriksi, ja koska kyseessä on kilpajuoksu aikaa vastaan, Linna suostuttelee hypnotisoija Erik Maria Barkin laittamaan koomassa olevan silminnäkijän esittämään todistajanlausunnon hypnoosin alaisena.