Tarjous päättyy 6. toukokuuta
Slab City on talonvaltaajien yhteisö Sonoran aavikolla ja 'Amerikan viimeinen vapaa paikka'. Asukkaat elävät sähköverkon ulkopuolella rikkinäisissä asuntovaunuissa ja vanhoissa koulubusseissa ilman juoksevaa vettä, sähköä tai viemärijärjestelmää. Heidän lähimmät naapurinsa ovat merijalkaväen joukot, jotka harjoittelevat alueella ilmapommituksia.