Brilliant Corners: Liberia
Sam selvittää, kuinka surffausturismi elvyttää Robertsportin taloutta sodasta toipuvassa Liberiassa. Hän tapaa vanhan ystävänsä Morrisin ja todistaa surffailun parantavan voiman. Haasteina ovat sodan muistot, pelko vierailla Liberiassa sekä tarvikepula. Mama Liberia Sewing Cooperativen kaltaiset projektit voimaannuttavat naisia, ja surffausturismilla on tärkeä rooli Robertsportin kehitykselle.