Warrior Heart
Vilja, 12-vuotias painista innostunut tyttö, pelkää kipua. Lajin fyysinen kovuus on hänelle raskasta, mutta rakkaus painiin kantaa. Kun vanhemmat eroavat yllättäen, Viljan maailma kääntyy ympäri. Ylikuormittuneena hän sulkeutuu tunteistaan, turtuu ja etääntyy kaikesta tärkeästä. Suunta muuttuu, kun äiti esittelee uuden miesystävänsä ja tämän tyttären, Thean. Viljan järkytykseksi Thea on painimestari — kaikkea sitä, mitä Vilja toivoo olevansa: peloton, taitava ja itsevarma. Kohdatessaan Thean menestyksen ja oman myllerryksensä Viljan on pakko tarkastella syvimpiä pelkojaan. Löytääkö hän rohkeuden kohdata kivun sekä painimatolla että elämässä, ja nousta siitä vahvempana?