Comedy Queen
13-vuotias Sasha on päättänyt, että hänestä tulee stand up -koomikko. Kaikkein eniten hän haluaa saada isänsä nauramaan, sillä tämä usein itkee suihkussa uskoen, ettei kukaan kuule sitä. Kotona kaikki muistuttaa Sashaa edesmenneestä äidistään, mutta vaikka kyyneleet polttelevatkin hänen silmiensä takana, Sasha ei suostu itkemään.
13-vuotias Sasha on päättänyt, että hänestä tulee stand up -koomikko. Kaikkein eniten hän haluaa saada isänsä nauramaan, sillä tämä usein itkee suihkussa uskoen, ettei kukaan kuule sitä. Kotona kaikki muistuttaa Sashaa edesmenneestä äidistään, mutta vaikka kyyneleet polttelevatkin hänen silmiensä takana, Sasha ei suostu itkemään. Hän laatii salaa listan kaikesta, mitä hänen täytyy tehdä selvitäkseen surusta, kuten ajella tukkansa lyhyeksi, lopettaa kirjojen lukeminen, kieltäytyä maailman söpöimmästä koiranpennusta ja ennen kaikkea tulla komedian kuningattareksi.