Inside Beverly Hills - The Land Of The Rich and Famous
Sarja paljastaa uuden puolen maailmankuulusta kodista ja rikkaiden, kauniiden ja hyvin, hyvin kuuluisien leikkikentästä. Kurkista yhteisöön, jota määrittelevät raha, ylellinen elämäntapa ja asema. Tapaa yrittäjiä, kiinteistönvälittäjiä, stylistejä ja muotoilijoita, jotka palvelevat Beverly Hillsissä omaisuutensa tehneiden Hollywoodin tähtien, sosiaalisen median superinfluensserien, aristokraattien ja miljonäärien kaikkia päähänpistoja.