Komedia, Romantiikka
Embarazados-elokuvassa seurataan Alinaa ja Frania, hedelmättömyyden kanssa kamppailevaa pariskuntaa. Vanhemmuudesta haaveileva pari käy läpi tunteiden vuoristorataa hedelmällisyyshoitojen ja yhteiskunnallisen paineen keskellä. Elokuvassa tarkastellaan liikuttavalla tavalla moderneja parisuhteita sekä halua perustaa perhe huumorin ja sydämellisten hetkien kautta.