Napapiirin sankarit 2
Janne ja Inari ovat saaneet perheenlisäystä. Kun etelään muuttanut Räihänen saapuu Marjukan kanssa kylään, haluavat naiset lähteä viettämään riehakasta tyttöjen iltaa. Miehet jäävät vastentahtoisesti 1-vuotiaan Lumin lapsenvahdeiksi.
Janne (Jussi Vatanen) ja Inari (Pamela Tola) ovat saaneet perheenlisäystä. Kun etelään muuttanut Räihänen (Timo Lavikainen) saapuu Marjukan (Miia Nuutila) kanssa kylään, haluavat naiset lähteä viettämään riehakasta tyttöjen iltaa. Miehet jäävät vastentahtoisesti 1-vuotiaan Lumin lapsenvahdeiksi. Jannen mielestä Lumi on niin sikeäuninen, että hänen kanssaan voi hyvin lähteä kotoa Ylläkselle juhlimaan häitä. Matkalla on kuitenkin pari muuttujaa, ja kohta Lapin yöttömässä yössä etsitään jotain digiboksia kallisarvoisempaa ja nopealiikkeisempää. Samaan aikaan naiset ovat liekeissä Inarin eksän pikku-Mikon (Kari Ketonen) omistamassa loistohotellissa – ja mitä tapahtuu tyttöjen illassa, jää tyttöjen iltaan. Loisteliaan ruskan aikaan tapahtuvassa menestyskomedian jatko-osassa tavataan myös uusia kasvoja, kuten Kämäräinen (Santtu Karvonen) ja Sekis (Joonas Nordman).