Murha St. Omerissa
Doulacin pikkukaupungin rauha järkkyy, kun anonyymi sähköpostikiristäjä uhkaa paljastaa totuuden muutamaa vuotta aiemmin tehdystä murhasta. Epäilyksen verho laskeutuu jokaisen kodin ylle. Salaperäiset viestit suututtavat myös tappajan, joka ei missään nimessä halua paljastua. Tuomari Aubert palaa Doulaciin ja lähtee tappajan jäljille.