I Nostri Figli
Sisiliassa ex-mies tappoi Elenan. Oikeus aikoo määrätä Elenan kolme lasta eri lastenkoteihin. Vain yksi uhrin serkuista voisi tarjota heille sijaiskodin: Roberto vaimonsa Annan kanssa. Anna ja Roberto päättävät adoptoida sisarukset, mutta lapset kuulevat kauhean totuuden äitinsä kuolemasta.