Baby Sharks in the City
Haibiologit ovat löytäneet ensi kertaa Atlantin valkohaiden syntypaikan, ja se on aivan New Yorkin rannikolla.
Haibiologit ovat löytäneet Atlantin valkohaiden syntypaikan, ja se on aivan New Yorkin tuntumassa! He ottavat käyttöön huippuluokan kamerat paljastaakseen valkohaivauvojen elämän ensimmäistä kertaa ja tutkiakseen, miten ilmastonmuutos vaikuttaa tämän haipopulaation tulevaisuuteen.