Shark vs. Ross Edgley
Ultraurheilija Ross Edgley saa neljässä haasteessa vastaansa valtameren huiput, mukaan lukien makrillihain, tiikerihain, vasarahain ja valkohain.
Ultraurheilija ja maailmanennätysmies Ross Edgley haastaa valtameren huiput, mukaan lukien makrillihain, tiikerihain, vasarahain ja valkohain. Inspiroiduttuaan haikohtaamisen jälkeen uidessaan ympäri Isoa-Britanniaa, Ross laittaa kehonsa koetukselle neljässä haasteessa selvittääkseen kuka pystyy syömään enemmän, kääntymään nopeammin, hyppäämään vedestä korkeammalle ja uimaan nopeammin. Ross haluaa selvittää, kuinka hain kaltainen hänestä voi tulla.