Tarjous päättyy 6. toukokuuta
Kun Edgar Degas kuoli vuonna 1917, kymmenien Édouard Manet'n teosten löytyminen hänen kokoelmastaan järkytti taidemaailmaa. Elokuva paljastaa kahden impressionismin mestarin salaisen ja monimutkaisen ystävyyden sekä kilpailijoina että uskottuina.