Zozo
Zozo varttuu Beirutissa. Sisällissodasta huolimatta hän elää normaalia elämää, johon kuuluu perhe-elämää, ystäviä ja koulunkäyntiä. Eräänä päivänä kuitenkin tapahtuu vääjäämätön tragedia, joka riuhtaisee Zozon pois perheensä luota ja pakottaa hänet pärjäämään itsekseen. Hänen ainoa toivonsa on päästä Ruotsiin, josta hän ei edes tiedä mitään.