My Week with Maisy
Tiukkapipoinen eläkeläisrouva Foster aloittaa sytostaattihoidot ja kohtaa hoitohuoneessa Maisyn, uteliaan energiapakkauksen, joka haluaa isona lesboksi. Hoitojen edetessä kaksikon yllättävä ystävyys tuo lohtua ja uutta toivoa odottamattomilla tavoilla.