Carl Hamiltonilla oli aikoinaan perhe, joten hänen 7-vuotiaan kummityttärensä sieppaus herättää tuskallisia muistoja. Kun sieppauksen syy käy selväksi, Ruotsin viranomaiset omaksuvat passiivisen roolin, pakottaen Hamiltonin toimimaan itse kansainvälisten kontaktiensa avulla. Pian Hamilton kuitenkin tajuaa, että hänellä on vastassaan vaikutusvaltaisia voimia.