Kaupungissa, jossa tulen, veden, maan ja ilman kansat elävät yhdessä, tulisieluinen nuori nainen ja virran mukana kulkeva mies saavat havaita jotain perustavanlaatuista. Sen, kuinka paljon heillä oikeastaan on yhteistä.