Cruella
Emma Stone tähdittää Disney-elokuvaa "Cruella", jossa kerrotaan pahamaineisen – ja tunnetusti muodikkaan – roiston, Cruella de Vilin kapinallisista varhaisvuosista. Elokuva sijoittuu 1970-luvun Lontooseen keskelle punk rock -vallankumousta. Keskiössä on nuori huijari Estella, joka monien vaiheiden jälkeen hyväksyy ilkeän puolensa, jolloin hänestä tulee riehakas ja kostonhaluinen Cruella.