Out of tune
Sijoittaja ja seurapiiriläinen Markus Føns tuomitaan vankilaan talouspetoksesta, mutta jouduttuaan julman pahoinpitelyn kohteeksi hän valitsee vapaaehtoisesti mennä eristykseen – heikoimpien vankien seuraksi. Heidän keskuudessaan vallitsee hierarkia, jonka huipulla on itsensä vankilan kuoron johtajaksi nimittänyt Niels.
Sijoittaja ja seurapiiriläinen Markus Føns tuomitaan vankilaan talouspetoksesta, mutta jouduttuaan julman pahoinpitelyn kohteeksi hän valitsee vapaaehtoisesti mennä eristykseen – heikoimpien vankien seuraksi. Heidän keskuudessaan vallitsee hierarkia, jonka huipulla on itsensä vankilan kuoron johtajaksi nimittänyt Niels. Markus tajuaa pian, että elämästä voi tulla eristysosastolla helppoa kuoron avulla, mutta Niels ei ole suinkaan vielä valmis jakamaan valtaansa kenenkään kanssa.