Destino
Destino on kahden maailmankuulun taiteilijan upea yhteisprojekti, jonka valmistuminen vei yli 50 vuotta. Salvador Dalín ja Walt Disneyn Destino on traaginen tarina, jossa ajan henkilöitymä, Chronos, rakastuu kuolevaiseen naiseen. He etsivät toisiaan Salvador Dalín maalauksille tyypillisissä surrealistisissa maisemissa.