Haku päällä
Elokuva seuraa vuoden ajan neljää naista, jotka kamppailevat työn, parisuhteiden ja perhekriisien ristiaallokossa. He kaikki etsivät sitä oikeaa ja tukeutuvat toisiinsa.
Whitney Houston ja Angela Bassett näyttelevät hauskassa ja koskettavassa elokuvassa neljästä naisesta, jotka ammentavat voimaa harvinaislaatuisesta ja erityisestä suhteestaan. Savannah, Bernadine, Robin ja Gloria etsivät kaikki tosirakkautta. Bernadine luuli jo löytäneensä sen, kunnes mies jätti hänet toisen naisen takia. Savannah ja Robin ovat menestyneet työelämässä, mutta heidän suhderintamallaan on hiljaista. Eronnut Gloria siirtyy vähitellen vapaille markkinoille flirttailemalla uuden ja lupaavalta vaikuttavan naapurinsa kanssa. Elokuva perustuu Terry McMillanin menestysromaaniin.