StarStruck – supertähti ja tavistyttö
Poptähti Christopher Wildella on mainetta, mammonaa ja ison budjetin Hollywood-elokuva odottamassa. Kuitenkin hänen tavattuaan Jessica Olsonin, maanläheisen tytön Keskilännestä, hänen täytyy joko seurata sydäntään tai tehdä niin kuin on parasta hänen uransa kannalta.
Komealla nuorella poptähdellä Christopher Wildella on mainetta, mammonaa ja suuren budjetin Hollywood-elokuva odottamassa. Kuitenkin sen jälkeen, kun hän tapasi sattumalta Jessica Olsonin, maanläheisen Keskilännestä kotoisin olevan tytön, hänen täytyy joko seurata sydäntään tai tehdä niin kuin on parasta hänen uransa kannalta. Antaako Christopher kuuluisuuteen keskittyneiden tavoitteidensa määrätä?