Willow - suuri seikkailu
Kun nuori Willow Ufgood (Warwick Davis) löytää hylätyn tyttövauvan, hän saa tietää, että tämän on määrä tehdä loppu pahan kuningatar Bavmordan (Jean Marsh) valtakaudesta. Suojellakseen lasta Willow’n täytyy yhdistää voimansa villin miekkasoturin (Val Kilmer) kanssa ja voittaa pimeyden voimat äärimmäisessä hyvän ja pahan taistelussa. Sisältää tupakkatuotteita.