Yllättävät ystävykset
Luonto on täynnä uskomattomia tarinoita, mutta joskus eläimet tekevät asioita, jotka tuntuvat olevan vastoin niiden vaistoja. Tämä sydäntä lämmittävä sarja kertoo tarinoita epätodennäköisistä kaveruksista, jotka ovat päätyneet erikoiseen suhteeseen ja paljastaa tunnesiteen eri lajien ystävystyessä.