וולברין והאקס-מן
וולברין והאקס-מן חייבים להתאחד לא רק כדי להילחם ביחידת התגובה המתחזקת והולכת של המוטנטים, אלא גם כדי למנוע עתיד קטסטרופלי, שאקסבייר הזהיר מפניו את וולברין.