ארבעת המופלאים
כשריד ריצ'רדס, סו וג'וני סטורם והטייס בן גרים יוצאים לטיסת חלל בטרם עת במעבורת חדשה, הם מוצאים את עצמם מופגזים בצורה מסיבית בקרינה קוסמית. בקושי מצליחה להיכנס מחדש ולנחות בבטחה, הרביעייה מוצאת את עצמה משתנה לנצח עם כוחות על. כשהם מחליטים להשתמש בכוחות החדשים האלה כדי לעזור לאנשים, הם מקימים את ארבעת המופלאים, צוות גיבורי על המוקדש להגנה על כדור הארץ מאיומים שונים.