דרדוויל
עור דין המתעוור בגלל פסולת רדיואקטיבית, הופך לגיבור-על אקרובטי ומומחה לאומנויות לחימה הנלחם בפשע באמצעות חושיו האחרים, אשר קיבלו שדרוג משמעותי.
עבור דרדוויל, הצדק עיוור והאשמים ישלמו בגיהינום! בן אפלק וג'ניפר גרנר שורפים את המסך בסרט פעולה מסחרר זה. ביום, עורך הדין העיוור, מאט מורדוק (אפלק) רודף אחר צדק בבית המשפט. בלילה, הוא דרדוויל, אדם ללא מורא – לוחם במסכה האורב ברחובות החשוכים עם "ראיית הסונאר" המאפשרת לו "לראות" באמצעות חושי-על. אך כשברון הפשע של ניו יורק (מייקל קלארק דאנקן) ומתנקשו הקלטני, בולזאיי (קולין פארל), שמים על הכוונת את אהבת חייו, אלקטרה נאצ'יוס (גרנר) הלוהטת, ייתכן ודרדוויל סוף כל סוף יפגוש את יריבו השקול.