פעולה והרפתקאות, פנטזיה
מבוסס על ספר הקומיקס הפופולרי מבית מארוול, סרט פעולה בכיכובה של ג'ניפר גרנר בתפקיד אלקטרה, לוחמת-מתנקשת בקרב החשוב מכולם, בין הטוב לרוע.
ממי שהביאו לכם את "אקס-מן" ו"דרדוויל"... כוכבת-העל ג'ניפר גרנר, מוכיחה שיופי יכול להרוג, בתפקיד גיבורת-העל הכי סקסית שאי פעם פרצה מדפי הקומיקס של מארוול. לאחר שספגה פציעות אנושות ב"דרדוויל", אלקטרה (גרנר) הקרה והמתבודדת, הוחזרה לחיים וכעת מטרתה היחידה היא המוות, בתור המתנקשת הקטלנית בעולם. באמצעות כישורי לחימה מפצחי עצמות וקימגורה – היכולת להביט אל תוך העתיד, אלקטרה במסלול התנגשות עם האופל... עד שמשימתה האחרונה מכריחה אותה לקבל החלטה שתוביל לגאולה או ההרס שלה, בקרב האחרון בין טוב לרוע.