קומדיה, תוכניות בידור
כוכבת 'קיקיוואקה: מחנה קיץ', מירנדה מיי, מארחת את ספיישל המערכונים בנושא החג, בביצוע אנסמבל של הכוכבים האהובים של ערוץ דיסני.
כוכבת 'קיקיוואקה: מחנה קיץ', מירנדה מיי, מארחת את ספיישל המערכונים בנושא החג, בביצוע אנסמבל של הכוכבים האהובים של ערוץ דיסני. ספיישל זה, שצולם ישירות בבתי הכוכבים שלנו, מספק מערכונים מלאי דמיון ומשעשעים, כולל משפיען מדיה חברתית חוצפן ששלוש רוחות רפאים של חג המולד פוקדות אותו, מצלמת פעמון דלת שמתעדת את הרפתקאותיו של סנטה בערב חג המולד, וטריילר לפרודיה מוזיקלית בשם "מחזמר לפני בית הספר".