Disney Holiday Magic Quest
הנבלים של דיסני גנבו את קסם החג מפארק 'הממלכה הקסומה'! הצטרפו אל הכוכבים הזומבים בזמן שהם מתחרים בניסיון לגלות מי יציל אותו קודם!
הנבלים של דיסני גנבו את קסם החג מפארק 'הממלכה הקסומה'! הצטרפו אל כוכבי הזומבים בזמן שהם מתחרים בניסיון לגלות מי יציל אותו קודם בתחרות חגים בסיכון גבוה, בעולמו של וולט דיסני לאחר החשיכה.