הרפתקאות איקאבוד ומר קרפד
בעזרת קסמי האנימציה, "הרוח בערבי הנחל" ו"האגדה על סליפי הולו" מתאחדים להרפתקה נפלאה אחת. החזיקו חזק בנסיעה פרועה במכונית עם ג'יי תאדאוס קרפד כשהוא מכניס את חבריו חולד, עכבר ואנגוס מק'באדג'ר לטירוף. אחרי כן תכירו את איכבוד קריין, בחור צנום שצריך להדוף את הביריון המקומי אם הוא רוצה להפיל את קתרינה ואן טאסל היפהפייה מהרגליים.
שני סיפורי ילדים בלתי נשכחים, "הרוח בערבי הנחל" ו"האגדה על סליפי הולו" מתאחדים להרפתקה נפלאה אחת... ובפורמט התיאטרלי המקורי שלה. ראשית, החזיקו חזק לנסיעה פרועה במכונית עם ג'יי. ת'אדאוס קרפד כשהוא כשהוא מכניס את חבריו חולד, עכבר ואנגוס מק'באדג'ר לטירוף. לאחר מכן תכירו את איכבוד קריין הצנום, שחולם להפיל את קטרינה ואן טאסל היפהפייה מהרגליים למרות התנגדותו של הבריון העירוני ברום בונז, שגם הוא שם עין על קתרינה. היריבות הקומית מציגה את איכבוד לאגדת הפרש חסר הראש, וכתוצאה מכך לשיא ששובר את הלב. עם קריינות נפלאה על ידי באזיל רת'בון ובינג קרוסבי, "הרפתקאותיו של איכבוד ומר קרפד" שופעות הרפתקאות מלאות רוח, אנימציה מבריקה ומוזיקה כובשת. מכיל תיאורי שימוש בטבק.