The Shaggy D.A.
ווילבי דניילס, עורך דין מצליח שמתמודד על משרת התובע המחוזי, מגלה לפתע שנהפך לכלב רועים אנגלי. הוא חייב לשמור על שינויו בסוד ולגלות מה גרם לזה תוך כדי שהוא מתחמק מלוכד הכלבים העירוני.
דין ג'ונס, טים קונוויי, סוזן פלשט וקינן ווין מככבים ב"עם הכלב לצמרת". מאוס מעסקיו המפוקפקים של ג'ון סלייד (ווין) הלא כל כך "הגון", ווילבי דניילס (ג'ונס) מחליט להתמודד על תפקיד התובע המחוזי, אבל כשגנבים גונבים את טבעת הבורג'ה הקסומה שהפכה את ווילבי לכלב בנעוריו, הפרווה מתחילה לעוף! שוב וילבי נהפך לכלב רועים פטפטן גדול בעיתוי הגרוע ביותר, כשקורא בקול את קללת הקסם החרוטה בטבעת. כשסלייד המושחת מגלה את סודו של ווילבי, מתחיל המרוץ ביניהם: מי יניח ראשון את טפריו על הזירה! אינספור צחוקים לכל המשפחה, "עם הכלב לצמרת" מבטיח - ומקיים - הנאה וצחוק!