אסטרונאוט ורובוט הליווי שלו טסים בטעות אחורה בזמן ונהפכים לשבויים בחצר של המלך ארתור.
הטכנולוגיה של עידן החלל ניצבת מול האמונות התפלות והבגידות של ימי הביניים בקומדיה הדמיונית הפראית והמטורפת הזאת. האסטרונאוט טום טרימבל (דניס דוגן) ורובוט הליווי שלו מושלכים אחורה בזמן באופל בלתי צפוי במהלך טיסת חלל שגרתית... ונהפכים לשבויים בחצר של המלך ארתור באנגליה של המאה השישית! בנוסף למצוקתו של טום, הוא מגלה מזימה זדונית כדי להדיח את המלך, כשתוצאתה תלויה בהשפעה המרשימה של הציוד שנמצא בהישג יד... הציוד של המאה ה-20!