המיליונר מת מצחוק
הבלגן הקומי חוגג כשמר מאגו הופך ליעד של כנופיית גנבי תכשיטים ידועים לשמצה ואכזריים. אבן יקרת ערך נגנבה - ומאגו חסר המושג יוצא להשיב אותה!
שחקן הקולנוע המצחיק והמשוגע לסלי נילסן מפיח רוח חיים ורוח שטות בדמות של מר מאגו בלהיט הקומי הפרוע והפסיכי שלפניכם! הרפתקה מצחיקה בטירוף, מלאה צחוקים... וסכנה! הבלגן הקומי חוגג כשמר מאגו הופך ליעד של כנופיית גנבי תכשיטים ידועים לשמצה ואכזריים. אבן יקרת ערך נגנבה - ומאגו חסר המושג יוצא להשיב אותה! צחוקים סוחפים ואקשן מקפיץ. "מר מאגו" הוא קומדיה מבדרת שתגרום לכולם לשאוג מצחוק!