Cheetah
משפחה אמריקאית שמבקרת באפריקה מאמצת גורת ברדלס יתומה בשם דומא. אך כאשר מהמרים מושחתים גונבים את דומא, טד וסוזן בני העשרה יוצאים לבדם למשימת איתור והצלה נועזת באזור טבע פראי ולא ממופה.
הם הראו לו איך לשחק במשחקי מחשב, והוא לימד אותם איך לשרוד. חופשת הקיץ באפריקה של טד וסוזנה ג'ונסון, בני עשרה מקליפורניה, הופכת להרפתקה מדהימה ולמאבק הישרדות. השניים מתיידדים עם ילד משבט המסאי בשם מורוגו וקושרים איתו מערכת יחסים חוצת תרבויות מבלבלת ומצחיקה. ביחד הם מוצאים גורת ברדלס בשם "דומא" ומגדלים אותה כחיית מחמד. אך כאשר מהמרים מושחתים גונבים את דומא, טד וסוזן בני העשרה יוצאים לבדם למשימת איתור והצלה נועזת באזור טבע פראי ולא ממופה. בן הברית היחיד שלהם הוא מורוגו... בהנחה שהוא יצליח למצוא אותם. זהו סיפור הישרדות מסעיר על חברות ואומץ, מסע בלתי נשכח אל ליבה של אפריקה הפראית.