ספיידרמן – איש העכביש
פיטר פארקר הפך לספיידרמן לפני שנתיים וניק פיורי, מנהיג ש.י.ל.ד, מציע לפיטר הזדמנות להתאמן ולהפוך ל"איש העכביש האולטימטיבי" בזמן שיעבוד לצד ארבעה גיבורי־על צעירים.
פיטר פארקר הפך לספיידרמן לפני שנתיים. הוא הציל חיים ונלחם בנבלי־על, אבל הוא עדיין לומד כיצד להיות גיבור־על. ניק פיורי, מנהיג ש.י.ל.ד, מציע לפיטר הזדמנות להתאמן ולהפוך ל"איש העכביש האולטימטיבי" בזמן שיעבוד לצד ארבעה גיבורי־על צעירים. במהלך סיפור ההתבגרות הזה, פיטר יצטרך להתמודד עם מערכות יחסים מאתגרות עם המורים והקולגות שלו ולצאת עם הבנה טובה יותר לגבי גורלו.