The Rookie: Feds
Od izvršnih producenata uspješnice "Novak" stiže "Novak: Federalci". U glavnoj je ulozi Niecy Nash-Betts kao Simone Clark, najstarija novakinja na FBI-evoj akademiji. Serija je predstavljena u četvrtoj sezoni "Novaka", kada policajac John Nolan (Nathan Fillion) i FBI-ev odjel iz L.A.-a zatraže pomoć od Simone jer je jedan od njezinih bivših učenika osumnjičen za teroristički napad.
Garzina jedinica biva uvučena u složen slučaj otmice između dviju suparničkih narko-bandi.
Simone i Carter na tajnom su zadatku: love međunarodnog ubojicu poznatog kao Žetelac.
Garza i ekipa love nemilosrdnog vođu bande, dok se Simone i Carter bore sa starim zamjerkama.
Simone otkriva niz leševa povezanih s povučenim tajkunom, a kradljivac dokaza je na slobodi.
Agenti se udružuju da zaustave osuđenika Fostera i krvavi pir njegovih sljedbenika.