Komedija, Znanstvena fantastika
Američka vojska rastavlja svemirsku postaju, dom 15-godišnje Zenon Kar. Dok je na dužnosti, Zenon stupi u kontakt s izvanzemaljcima. Sada mora uvjeriti sve da odlete i pomognu im.