The Poof Point
Roditelji Eddieja i Marie prezaposleni su znanstvenici s vrlo malo vremena za svoju djecu. Kad izume vremeplov, otkriju da ih on ne vraća u prošlost, već ih mentalno pomlađuje. Sada Eddie i Marie moraju udružiti snage kako bi vratili roditelje u normalu prije nego što se oni pomlade do "točke nestanka" i zauvijek nestanu.