Miracle in Lane 2
Hrabri 12-godišnjak ne dopušta da mu tjelesni nedostatak stane na put pripremama za državno prvenstvo u utrci karića.
Nestašni i hrabri 12-godišnji Justin Yoder ne dopušta da ga tjelesni hendikep porazi. Priprema se za državno prvenstvo u utrci karića, a njegova silna želja za trofejem vodi ga do otkrića: pobjednika ne čini pobjeda, već ustrajnost.