Motocrossed
Andi i njezin brat blizanac Andrew obožavaju motokros, no njihov tata misli da je to preopasno za djevojke. Kad Andrew ozlijedi nogu, Andi preuzima bratovo mjesto.
Andi i njezin brat blizanac Andrew ludi su za motokrosom, no njihov tata misli da je to preopasno za djevojke i radije bi je vidio kao navijačicu. No kad se Andrew ozlijedi tijekom treninga sa sestrom, otac odlazi u Europu tražiti zamjenu. Andi se osjeća krivom pa se preruši u brata kako bi se umjesto njega natjecala na velikoj utrci.