Up, Up and Away
Marshallovi nisu obična obitelj, oni su superjunaci! Scott Marshall s nestrpljenjem čeka 14. rođendan jer još uvijek nema supermoći. No kad njegovu obitelj zarobi zločinački genij, Scott odjednom postaje posljednja nada u borbi protiv zla.
Marshallovi nisu tipična obitelj. Iako izgledaju obično, zapravo su superjunaci! Scott Marshall s nestrpljenjem iščekuje svoj 14. rođendan, kada superjunaci tradicionalno stječu potpunu kontrolu nad svojim moćima. Nažalost, do velikog dana ostalo je manje od tjedan dana, a Scott ne pokazuje nikakve znakove izvanrednih sposobnosti. No kada njegovu obitelj zarobi zločinački genij, Scott postaje posljednja nada da zaustavi zli plan i spasi čovječanstvo.