The Scream Team
Bliži se Noć vještica, a Ian i Claire Carlyle s ocem putuju u njegov rodni Steeple Falls na sprovod voljenog djeda Franka. Cijeli se gradić priprema za festival u čast legende o Zachariahu Kullu, a Ian i Claire uskoro otkrivaju da duhovi zaista postoje! I što je najgore, gnjevni duh Zachariaha Kulla ne da mira duši njihova pokojnog djeda.