Can of Worms
Mike Pillsbury više se poistovjećuje s izmišljenim izvanzemaljcima o kojima plete priče nego s vršnjacima. Zato u svemir pošalje poruku moleći ih da dođu po njega. No kad se oni zaista pojave, Mike dobije više nego što je tražio. Sad kad je otvorio Pandorinu kutiju, mora na brzinu okupiti prijatelje da mu pomognu spasiti svijet.